piątek, 22 marca 2013

Wieża demonów i ustawienie kowala!

Wieża demonów i ustawienie kowala!

Jak ustawić kowala by był on zawsze taki jaki chcemy?
To bardzo proste wystarczy, że będziemy postępowali zgodni z mapą.



Czy na 100% wychodzi kowal taki jakiego chcemy?
Tak robię z tą mapą już dobre kilka lat DT i zawsze mam kowala takiego jakiego chce.


Względem czego ustawia się kowala?
Względem linii prostej od obrazka wojownika do obrazka Elit Króla. Tam pojawia się Kowal.

Czy ulepszenie u tego kowala może się nie powieść?
Tak możemy spalić

Czy kowal potrzebuje ulepszacze?
 Nie, dlatego po to jest DT, Potrzebne są tylko YANGI


Jak się ustawić?

Gdy pojawiamy się na piętrze z kowalem. Wybijamy wszystkie potwory, a następnie ustawiamy się w tym miejscu gdzie nas teleportowało.

Gdzie będzie kowal???

Jak widzicie w miejscu gdzie się pojawiliśmy stoją postacie, więc kowal będzie w lini prostej, na Zakończeniu czerwonej linii.

Gdzie bić by pojawił się dany Kowal???


Cztery miejsca trzech kowali, Nie potrzeba więcej latać po DT.
Jak widzicie zbiłem tam gdzie miałbyć płatnerz i taki oto kowal jest.

Mam nadzieje, że pomogłem.
Zapraszam na mój kanał na youtube oraz do sprawdzenia innych postów na Blogu.
Pozdrawiam DIIIM2/DariuszIII

2 komentarze:

  1. a jak jest z tym teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy cos się zmieniło? Nie chce mi kowal odpowiedni wejsc :)

    OdpowiedzUsuń