sobota, 15 czerwca 2013

Alchemia Smoczych Kamieni

Jakie przedmioty są potrzebne, wymagane, dostępne do Alchemii?


Odłamek Smoczego Kamienia
Leci z każdego moba w naszym przedziale lvlowym.

Cor Draconis
Powstaje automatycznie po zebraniu 10 sztuk  Odłamek Smoczego Kamienia
Można też kupić ten item w IS za 10SM


Zielona smocza fasolka
Dropi z metinów o podobnym przedziale lvlowym lub można ją kupić za Smocze Monety SM w sklepie z przedmiotami IS

Smocze Cęgi 
Zwiększają szanse na powodzenie podczas zbrojenia i rozbrajania „Smoczych Kamieni”. Wystarczy, że przeciągniesz przedmiot na uzbrojony kamień

Cęgi Czasu 
Pozwalają stworzyć Eliksir Czasu. Aby go stworzyć wystarczy, że przeciągniesz ten przedmiot na nieuzbrojony „Smoczy Kamień” (kamień zostanie usunięty z Twojego osobistego ekwipunku a pojawi się eliksir).

Eliksir Czasu
Procentowy efekt wydłużenia czasu trwania jest losowy. Operacja może zakończyć się niepowodzeniem. Możesz użyć Eliksir przeciągając go na uzbrojony kamień. (Przykład. Legendarny Kamień miał czas trwania 4h, po 1h używania masz jeszcze do wykorzystania 3h. Jeśli przykładowo masz eliksir wydłużający czas kamienia o 30% [max. Możliwe wydłużenie]. Możesz wydłużyć czas trwania swojego kamienia o 54 minuty).


OK to już znamy podstawy, ale co dalej?
Wciskając O
Lub I + ikonę zaznaczony na czerwono  na obrazku
Pojawi nam się Alchemia smoczego kamienia, w której mamy swoje materiały.

Co za materiały?

Możliwe klasy to:
surowy 
szlifowany 
rzadki 
antyczny 
legendarny

 Jakość dzielimy na;
mętny 
przejrzysty
znakomity 
błyszczący 
doskonały

Statystyki startowe:
Diament INT +1 
Rubin STR +1
Jadeit MAX MP +5
Szafir DEX +1
Granat MAX HP +15
Onyks VIT +1
DODATKOWE BONUSY NA POZIOMIE „ANTYCZNY" i „LEGENDARY (o tym w następnych postach)

Podstawowe bonusy!
Diament odporność na lód (Lodowe potwory na nowej mapie)
Rubin Odporność na ogień (Ogniste potwory)
Jadeit Odporność na wiatr ((Moby ze świątyni oraz z nowych map)
Szafir Odporność na ziemie (Golemy, moby z lasu oraz te na nowych mapach)
Granat Odporność na światło/Błyskawice (Setaou, giganty oraz te na nowych mapach)
Onyks Odporność na mrok (Potwory z DT i DC)

Poradnik.
Część I
 by DIIIM2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz