środa, 22 października 2014

PGA Uwolnij Bestię - Poznań Game Arena 2014


Pierwsza myśl po zobaczeniu tej mapki? Nooo to ja już wiem, że tu się zgubie i te 6 godzin jakie będę miał na VIP day na zwiedzanie, robienie relacji itp to strasznie mało :D

Sama masakrycznie duża ilość wystawców typu #Ubisoft #CDP.pl  #Intel #GoPro #XBOX one i wielu wielu innych. Jedyne czego wiem. Unikać stanowiska TVNu i eski :D Nie będę ich u siebie reklamował. 
Mnie zazwyczaj na takich eventach interesują dwie rzeczy sprzęt i(u) cospleyerki :D



Co do sprzętu to możemy być pewni, że dzięki tak licznym wystawcą od słuchawek po procesory atrakcji nie zabraknie. Natomiast co do cospleyerek hym tu jest wielka nie wiadoma. Trzeba po prostu udać się na żywioł :D Będzie ciekawie oj tak mnie się przynajmniej wydaje.



Dwie gry, których nie mogę pominąć, a z tego co wiem co nie co będzie :D
No nic już pojutrze będę mógł obudzić w sobie ukrytego dzieciaka i chęć patrzenia, dotykania wszystkiego. :) wejściówka już czeka, hotel jest, transport też. Tylko mnie jeszcze nie ma :D
Więcej wrażeń zobaczycie na fanpagu DariuszIII oraz na kanale na YT DIIIM2
Ja się już nie mogę doczekać uwolnienia tej bestii, :D


Jedynym problemem jest to, że nie będę miał koszulki bo nie dojdzie do jutra do 20, a bu. Natomiast mam nadzieje, że cupsell nie zawiedzie i się postara na targach :D Bo też jest taka możliwość OBY 
TAK TO w piątek raczej mało widzów spotkam, a w sobotę będzie piekło ^^


Jednak jeśli nadal się wahasz czy przybyć. Sprawdź Fanpage #Intel Polska bo widziałem, że mieli sporo wejściówek do rozdania ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz