niedziela, 14 kwietnia 2013

Grafika 3D Hełm

Grafika 3D Hełm

Gdy mamy zrobiony przedmiot w tym przypadku jest to hełm. Kolejnymi krokami powinno być nadanie grubości, wygładzenie przedmiotu, chyba, że chcemy by został niezbyt ładny, ale to pokaże na reszcie ssów

Tak wygląda hełm bez żadnych zmian sam model.

.Nadana grubość 

Wygładzenie, czyli zwiększenie ilości poligonów
Dodanie materiału i ustawienie świateł

Zacznę od renderu, który niezbyt wyszedł. ;p
Niebieski hełm od co niezbyt pasuje.


Kremowy/Biały/Srebrny Hełm czyli coś co nie wygląda tak źle 


Złote Hełmy jak dla mnie ok, wyróżniają się w tłumie.



Zielone Hełmy czyli coś  dla Halka ;p

Wam jaki render przypadł do gustu???
Pozdrawiam DIIIM2/DariuszIII

1 komentarz:

  1. Wiesz co żaden mi nie przypadł do gust. Trudno nie martw się ch***** to zrobiłeś.

    OdpowiedzUsuń