sobota, 13 kwietnia 2013

Koniec eventu wielkanocnego. Czas go podsumować.

Koniec eventu wielkanocnego. 
Czas go podsumować.

                                          Życzenia, a co tam ^^

W tym roku metiny wielkanocne były tylko nie całe  3 dni, ale udało mi się wydropić tyle rad by sprostać wyzwaniu i dzięki nim wbić dowodzenie i rozproszenia na P/G


Czas zacząć podsumowanie.
Magiczne Jaja dropiły z bossów, metinów zwykłych od 5 do 105lv, oraz metinów wielkanocnych, które były tylko 3 dni.

Metiny wielkanocne na moim poziomie najlepsze to 90 i 95.
Jak widać wiedźmy to straszne potworki, ale dla WP większym wyzwaniem z 95 były dzikie psy ^^

Zbiłem tych metinów bardzo dużo, a oto dwa rezultaty.
Film z pierwszego dnia z poniedziałku.



Rezultat sami możecie ocenić mam nadzieję, że się podoba. 46 to nie duzo, ale zawsze coś.

Kolejnym filmem będzie otwieranie łącznej ilości jajek od wtorku do czwartku do 10.
Czyli tyle jajek nadropiłem przez około 8h Gry.


Drop jak dla mnie idealny.

Został jeszcze, królik wielkanocny, który za Jakja dawał nagrody od 1 do 20
Mi zabierał po 20 sztuk i sami oceńcie ten drop.
Można powiedzieć, że to koniec eventu, a GF od co postarało się przez pierwsze 3 dni.
Niby był jakiś tam event, ale metiny jakie znalazłem na tej mapie były tylko w jednym miejscu.

Wracając jednak do prawdziwej plagi metinów to ten ss zobrazuje ją bardzo dobrze ^^
Myślę, że powiedzielibyście dokładnie to samo.

To by było na tyle. Relacjonował DIIIM2/DariuszIII

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz